WYMIANA
- Klient ma możliwość wymiany zakupionej w sklepie www.deadlift.com.pl odzieży na inny rozmiar lub inny produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 nr 827 ).
- Odzież wymieniana powinna być odpowiednio zapakowana oraz zabezpieczona.
- Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
- Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni
ADRES:
DEADlift sp z.o.o
ul. Czerwiakowskiego 4
30-695 Kraków
W celu wymiany prosimy o dostarczenie wraz z produktem podpisanego formularza wymiany.
ZWROT
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie www.deadlift.com.pl towar w ciągu 30 dni od jego otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 nr 827 )
- Odsyłana odzież powinna być odpowiednio zapakowana oraz zabezpieczona .
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych do paczkomatów .
- Zwrot kosztów transakcji realizowane są tylko i wyłącznie przelewem bankowym.
- Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni.
ADRES:
DEADlift sp z.o.o
ul. Czerwiakowskiego 4
30-695 Kraków
W przypadku zwrotu warunkiem koniecznym jest dostarczenie wraz z produktem podpisanego formularza zwrotu oraz dowolnego dowodu zakupu – są nimi np. paragon, wyciąg z konta.
REKLAMACJA
- Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2 (dwu) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący powinien podać szczegóły reklamacji, w szczególności jaki Towar reklamuje, kiedy wada została zauważona, jak również okoliczności uzasadniające reklamację i żądania Kupującego.
- W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Kupującego, będącego Konsumentem, reklamacji DEADLIFT sp. z o.o. poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia.
- Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie Kupującego, zawierające dokładny opis wady Towaru oraz aktualny adres zwrotny Kupującego, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni kontakt z Kupującym.
- W wyniku uznania przez DEADLIFT sp. z o.o. reklamacji za zasadną, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli reklamację odrzucono jako niezasadną, DEADLIFT sp. z o.o. niezwłocznie zwróci taki Towar firmą kurierską, na podany przez Kupującego adres.